40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

נעם כהן גפן

29, מנכ"לית רדיו Eco99Fm, נשואה+ 1

"בספר מחזור כתבו לי 'יום אחד תעבוד תחת יואב קוטנר'. אז את החלום הזה הגשמתי עם הגיוס לגל"צ וזה אולי הדבר שאני עדיין אני הכי אוהבת לעשות"

את השם נעם כהן גפן אתם כנראה מכירים מעשר השנים האחרונות בהן מילאה תפקידים שונים בתחנה הצבאית גל"צ. את תפקידה הראשון בתחנה העבירה כעורכת מוזיקה בגלגל"צ כאשר בתפקיד האחרון כבר שימשה סגנית מנהל התחנה.

"הייתי עשור בגלגל"צ" מסכמת כהן גפן את התקופה, "ב-2011 התגייסתי לגלי צה"ל, בסיום קורס העיתונאים שובצתי כעורכת מוזיקה בגלגל"צ. אחרי השחרור המשכתי באזרחות כמפיקה הראשית של התחנה". היא חושפת קצת מאחורי הקלעים שהובילה ומספרת, "בשנים שלי בתפקיד, יחד עם מנהל התחנה נדב רביד, יצרתי פורמטים שהפכו לסטנדרט ברדיו הישראלי. לדוגמה - מצעדים שנתיים שהפכו לראשונה גם מצולמים".   כהן גפן עזבה בקיץ האחרון את התחנה הצבאית ומונתה למנכ"לית רדיו אקו 99 -Eco99Fm, אך ללא ספק פרויקטים נוספים משמעותיים וזכורים מגלגל"צ רשומים על שמה, ביניהם "שבט אחים ואחיות", ופרויקט "מצעדי העשורים" חסר התקדים. היא מספרת, "ערכתי והפקתי את כל המצעדים השנתיים בשנים האלו, ריכזתי עשרות ימי שידור מיוחדים, יזמתי והפקתי עשרות ביצועים מיוחדים עם האמנים הגדולים בישראל שהפכו ללהיטים גדולים בפני עצמם".   כעורכת מוזיקה, ערכה כהן גפן כמעט את כל רצועות השידור בתחנה בשלב כזה או אחר, ביניהן: מדינה בדרך, קולות החיילים, סופשבוע רגוע, 3 שעות של רוק לסופ"ש ועוד. כמו כן הייתה שותפה ליצירת הפודקאסט מהמואזנים בישראל - "האזנה מודרכת" עם עומר גפן, לו נישאה אחרי שהכירו בתחנה.

"בנעורים, מהרגע שהבנתי שזו בכלל אופציה – החלום היה לערוך מוזיקה ברדיו. תמיד הייתי זו שצורבת דיסקים לכל אירוע, זו ששואלים אותה מי שר את השיר ומאיזה שנה. בספר מחזור כתבו לי 'יום אחד תעבוד תחת יואב קוטנר'. אז את החלום הזה הגשמתי עם הגיוס וזה אולי הדבר שאני עדיין אני הכי אוהבת לעשות".

באשר לקוטנר, גם הנבואה הזאת התגשמה: "גאווה ענקית שבאמת יצא לי לעבוד לא מעט עם קוטנר, מורנו ורבנו, ושל כל מי שמתעסק עם רדיו מוזיקה בארץ".   למרות המסלול שכיוונה אליו מגיל צעיר, היא מעידה על עצמה: "אני די אוהבת לתת לחיים להפתיע אותי ולא רודפת אחרי חלום מסוים. אם אני צריכה לזקק משהו שאפשר להגדיר כחלום – זה יהיה משהו שקשור לבני נוער. הייתי רוצה בעתיד הרחוק להקים ולעמוד מאחורי איזושהי מסגרת התנדבותית שמחברת נוער מוחלש עם מוזיקה ומוזיקאים".    בשנה האחרונה, למרות המינוי היוקרתי שקיבלה התרחש עוד אירוע שמהווה עבורה ציון משמעותי יותר: "הדבר הכי חשוב שקרה לי ב-20-22 הוא הלידה של הבן שלי רני האהוב והכניסה לתפקיד החשוב מכולם – אמא".

יחד עם זאת היא לא מתעלמת מהשינוי הגדול שחל כשעברה לאחר עשור לתחנה אחרת, בתפקיד הניהול בראשי בה: "בספטמבר התחלתי בתפקידי כמנכ"לית eco99fm תחנת הרדיו האיזורי המואזנת בישראל! ובכך אני מאד גאה. בדצמבר השקנו מצעד שנתי ראשון מסוגו בארץ שמשלב מוזיקה ישראלית ולועזית יחד" מספרת כהן גפן ומבטיחה, "יש תוכניות גדולות לעתיד הקרוב".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: אלבום פרטי

הנבחרים