40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

אסף רפפורט

39, מנכ"ל ומייסד היוניקורן Wiz

"ישראל היא אחת הנהנות העיקריות מהגידול בתחום חברות הענן, שאני נזכר בחששות שהיו לנו במרץ 2020, כשהקמנו את Wiz, אני מבין היום כמה היכולת שלנו להסתגל במהירות למציאות משתנה, היא זו שגורמת לנו לצמוח בקצב אדיר"

Wiz הגיעה בקיץ האחרון תוך 18 חודשים ממיליון דולר מכירות ל-100 מיליון דולר. עוד הישג ברצף המדהים שמציג היוניקורן הישראלי שהקים אסף רפפורט אחרי שכבר סימן וי על אקזיט קודם, ושימש כמנכ"ל מייקרוסופט ישראל.

הטכנולוגיה של Wiz, שהוקמה במרץ 2020, עוסקת באבטחת ענן, מותקנת ביותר מ-25% מחברות Fortune100 ומעסיקה כמעט 500 עובדים. החברה גייסה 600 מיליון דולר תוך 18 חודשים מיום הקמתה, שהביאו אותה לשווי של 6 מיליארד דולר. בין המשקיעים הפרטיים הבולטים בחברה נמנים ברנרד ארנו, האיש העשיר בעולם ברשימת עשירי העולם של מגזין פורבס יחד עם יזמים בולטים נוספים. כמו כן' מגזין פורבס בחר אשתקד ב-Wiz כאחת ממאה חברות הענן המובילות בעולם.

Wiz הצליחה השנה לנקר עיניים לא פעם, כשאירועי העובדים שלה הגיעו לרמות חדשות שנראו בישראל, כשכללו מסיבות מפוארות הכוללות הטסת אומנים מחו"ל, חופשות אקזוטיות למאות העובדים ואטרקציות בהשקעות של מיליונים.

רפפורט מצידו סבור שההצלחה של החברה טמונה בין היתר בעובדה שהיא פועלת בישראל, "חברות סייבר רבות ממשיכות כיום לצמוח במהירות, מטבע הדברים, ישראל היא אחת הנהנות העיקריות מהגידול בתחום, ו-Wiz תמשיך לצמוח בקצב מהיר בכל הקשור לגיוס עובדים מבריקים בישראל ובעולם, וכן בגיוס מהיר של לקוחות. יש לנו מספיק כסף בקופה כדי להמשיך ולתמוך בתוכנית הצמיחה שלנו ולגייס את הטאלנטים הטובים ביותר.

"כשאני נזכר בחששות שהיו לנו במרץ 2020, כשהקמנו את Wiz, אני מבין היום כמה היכולת שלנו להסתגל במהירות למציאות משתנה, היא זו שגורמת לנו לצמוח בקצב אדיר ולהפוך לחברה גלובלית אמיתית. אבל עזבו רגע את המספרים: ההישג שאני הכי גאה בו הוא הצוות שבנינו - בסוף בסוף זה הבסיס העיקרי להצלחה שלנו".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: נתנאל טוביאס

הנבחרים