40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

יונתן אוריך

33, יועץ אסטרטגי ושותף בחברת perception.media, נשוי

"החלום שלי הוא להזיז מיליון איש מצד לצד"

היועץ האסטרטגי של בנימין נתניהו בשנים האחרונות, נקרא שוב להחלטות משמעותיות סביב הבחירות האחרונות, החמישיות במספר, בתפקיד היועץ האסטרטגי של יו"ר הליכוד וראש הממשלה הנבחר.

את הקריירה שלו בתחום התחיל אוריך בשירות הצבאי, אז שירת חמש שנים ביחידת דובר צה״ל כעורך תוכן, והקים לראשונה את הפלטפורמות הדיגיטליות הרשמיות של צה״ל ברשתות החברתיות. לאחר שסיים את שירות החובה שלו בדו"צ, הוא שירת שנתיים בדובר צה"ל כיועץ מיוחד בתקן אזרחי. לאחר שחרורו היה עורך אתר החדשות "כיפה" ומאוחר יותר עיתונאי ועורך במקור ראשון ובמעריב. בשנת 2015, לבקשת חברו טופז לוק, הצטרף לצוות של ראש הממשלה נתניהו. מאז חלפו כבר שבע שנים במהלכם אוריך ליווה את נתניהו בחמש מערכות בחירות כיועץ אסטרטגי לענייני תקשורת, תודעה ומסרים.

"החלום שלי הוא להזיז מיליון איש מצד לצד", מעיד אוריך, ועד שזה יקרה הוא מזיז, כאמור את אחד האנשים המרכזיים בפוליטיקה הישראלית של ימינו ומעיד על התקופה האחרונה בתפקיד שכללה כמובן את מערכת הבחירות החמישית.

באשר להשפעה שלו על מהלך הדברים מסמן אוריך החלטה משמעותית ולא ברורה מאליה: "הצעתי לנתניהו שלא להתראיין לתקשורת המינסטריים בבחירות האחרונות. זאת הייתה החלטה אמיצה, מסוכנת, היה הרבה מה להפסיד. בסוף, ברוך השם, רק הרווחנו". 

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: אלבום פרטי

הנבחרים