40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

עדן דניאל גבאי

25, שחקן ויוצר תוכן

"כבר כילד הייתי מושיב את כולם בסלון ועושה להם הצגות. אהבתי את תשומת הלב הזאת. חלמתי להיות שחקן מאז ומתמיד, והייתי כל הזמן באודישנים אבל משהו היה חסום אצלי רגשית"

"מאז הקורונה והיציאה שלי מהארון, התחלתי לעלות תוכן לטיקטוק ולרשת, מאז כל השאר היסטוריה ואין מרגש ומשמח מזה". מספר לנו עדן דניאל גבאי שהפך בשנתיים וחצי האחרונות מאנונימי לאחד השמות המצחיקים והעסוקים בתעשיית הבידור בעיקר בזכות סרטוני החיקויים שלו.

זה התחיל מסרטון אחד, ורגע של אומץ ומאז המפעל הזה לא מפסיק: "'לא נוגעת בבשר' היה הסרטון הראשון שהתפוצץ לי בטיקטוק", הוא מספר ומודה, "עד אז הייתי עושה דברים דומים ולא היה לי אומץ לפני שיצאתי מהארון להעלות דברים כאלה לרשת".

עולם המשחק מהכיוון הקומי שלו, ובמקרה שלו - חיקויי הדמויות החזקות בתעשייה שמתמקדים בעיקר בנשים (אופירה אסייג, ליהיא גרינר, נסרין, ועוד), מלווים אותו כבר מילדות: "הייתי במגמת תיאטרון ואז במגמת קולנוע, וממש אהבתי את זה. שיחקתי בהצגת עמי ותמי בבית הספר" הוא מספר ומציין בחיוך: "בתור תמי. ומלא אהבו את זה וצחקו מזה. כבר כילד הייתי מושיב את כולם בסלון ועושה להם הצגות ותמיד אהבתי את תשומת הלב הזאת", חושף גבאי.

השנה, העשייה שלו יצאה בצורה אינטנסיבית יותר מחוץ לגבולות הטיקטוק והרשתות, כשקיבל תפקידי משחק והנחיה במקומות הנחשקים ביותר. "קיבלתי השנה קמפיינים, אודישנים. הופעתי ב-המפקדת בכאן 11, והנחתי את טקס פרסי הילדים של האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה", מספר גבאי ומונה גם את הפרויקטים הצפויים: "יש את 'השגרירות' שעולה תכף ברשת 13, שאני משחק שם, וזו אבן דרך בקריירה ומרגש ממש. ואחרי כל ההישגים השאיפה המקצועית זה להמשיך ליצור, לשמח, זה בעיני מצווה ענקית להצחיק אנשים. ובעזרת השם גם בחו"ל".

למרות שהפריצה הגיעה בשנים האחרונות, גבאי כבר ניסה בעבר להיכנס לתחום, "חלמתי להיות שחקן מאז ומתמיד, כל הזמן הייתי באודישנים ומשהו היה חסום אצלי רגשית. השנה האחרונה הייתה מהממת, והלוואי שהשנה הבאה תהיה כמוה ואף יותר טובה".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: סטודיו מאיסה מאי סביר

הנבחרים