40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

רז קלמנוביץ'

39, מנהל מטה שיווק ואסטרטגיה בטמפו משקאות

"אני נהנה מהעשייה יומיומית בחברה המאפשרת למנהליה להפוך יוזמות למהלכים ורעיונות על לוח מחיק לפעילות עסקית"

"בתור ילד שמצייר קומיקס להנאתו ואוהב לצפות בפרסומות בטלוויזיה, רציתי מאוד לקחת חלק בעשייה", מספר רז קלמנוביץ' על הניצנים הראשונים שהובילו אותו לעולם הפרסום, "כמה שנים מאוחר יותר, לאחר שנכנסתי לעולם השיווק והפרסום, החלום שלי התחדד להובלת מהלכים שיווקיים חדשניים המייצרים צמיחה עסקית משמעותית, תוך הכשרת דור ההמשך בעולם השיווק והפרסום". 

"התחלתי בתפקידי ניהול לקוח במשרד הפרסום פוגל Ogilvy", מספר מי שמנהל כיום את מטה השיווק בחברת טמפו משקאות, "משם עברתי לעולם השיווק כמנהל מותג ביקבי כרמל ולאחר מכן לטמפו משקאות. בטמפו טפלתי במגוון קטגוריות (אלכוהול, מים, משק"ל, מוגזים, קפה ותה) בתפקידי ניהול מותג, תחום ושיווק, וכיום אני אמון על מטה השיווק והאסטרטגיה בחברה, במסגרתו אני מוביל יחד עם נבחרת נפלאה שלל פרויקטים בעולמות המגזרים, הטרייד, ה-D2C, פלטפורמות שיווקיות תומכות וחדשנות עסקית.

"בזמני הפנוי, אני נהנה מלרוץ, להעביר הרצאות בנושאי שיווק ולכתוב ספרי ילדים" חושף קלמנוביץ' ומוסיף: "בזמן הקורונה כתבתי ואיירתי יחד עם בתי נגה ספר הרפתקאות לראשית קריאה בשם 'הרפתקאות טרמלם הגמד'. בעקבות הצלחתו הוא הפך לסדרת ספרים".

מבחינתו, הוא מגשים היום את חלום הילדות שלו, וגם את החלום המקצועי ומעיד, "אני נהנה מהעשייה יומיומית בחברה המאפשרת למנהליה להפוך יוזמות למהלכים ורעיונות על לוח מחיק לפעילות עסקית". 

בשנה האחרונה חווה קלמנוביץ' שתי נקודות מפתח שבוחר לציין, משני מישורים שונים: "ברמת המקצועית, כניסה לעולם ה- D2C וביחד עם שותפיי לדרך - להתמודד עם האתגר הלא קל של ביסוס והצמחת מערך E-com עבור טכנולוגיית הבירה החדשנית SUB. ברמה האישית, ההזדמנות שקבלתי מההנהלה לפתח מקצועית את חטיבת השיווק על ידי הקמת 'האקדמיה לשיווק של טמפו' ובניית מסלולי הכשרה מעשית לסטודנטים באוניברסיטאות ומכללות".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: יחצ

הנבחרים