40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

רוני שמילוביץ

30, סגן דוברת בנק הפועלים

"החלום המקצועי שלי הוא להיות בעמדת מפתח - שבה תמיד יהיו אתגרים מקצועיים ואינטלקטואליים לצד למידה בלתי פוסקת. אני סקרן מאוד ואוהב ללמוד ובתפקיד שלי אין יום שבו אני לא לומד משהו חדש"

"הצעד הראשון שלי בעולם הדוברות היה השירות הצבאי בחטיבת דובר צה"ל". מספר סגן דוברת בנק הפועלים על תחילת דרכו בתחום, "במהלך השירות עסקתי בגיבוש המסרים התקשורתיים לבכירי הצבא – או במילים אחרות: עסקתי בשאלה – מה נכון שצה"ל יגיד לתקשורת ולציבור כמעט בכל נושא, החל מתקציב הביטחון דרך ניסיונות להכניס את הפוליטיקה לצבא ועד לתרחיש של מלחמה בזירה מסוימת".

"לאחר הצבא התחלתי ללמוד כלכלה באוניברסיטה העברית, ואת הצעד הראשון שלי בעולם הבנקאות עשיתי ב-2015 בבנק ישראל - בתפקיד עוזר לדובר הבנק. השילוב הזה של ההכשרה הכלכלית-פיננסית ביחד עם הרקע הדוברותי – נתן לי הזדמנות לעסוק בשני תחומים שאני מאוד אוהב - הפיננסיים והתקשורת - בתקופה מרתקת במיוחד בעולם הבנקאות".

בנק ישראל היה רק התחנה הראשונה, מאז עבר שמילוביץ תחנות מכובדות בבנקים עצמם עד שמונה לבכיר בבנק הגדול בישראל, "רציתי להרגיש מהי עשייה בנקאית טהורה ועברתי ל"צד השני", מהרגולטור לבנק, לתפקיד כלכלן בחטיבה העסקית בבנק לאומי.

התפנית המשמעותית הגיעה לפני שלוש שנים, "קצת לפני גיל 27, דוברת בנק הפועלים, שרונה מזליאן לוי, שהכרתי מהתפקיד בבנק ישראל – נתנה לי הזדמנות מיוחדת מאוד: לדברר את הבנק הגדול בישראל. מהרגע הראשון ובוודאי לאחר כמעט ארבע שנים של עבודה צמודה עם המנטורית הטובה ביותר בעולם התקשורת - אני בטוח שזו אחת ההחלטות הכי טובות שקיבלתי".

"החלום המקצועי שלי הוא להיות בעמדת מפתח - שבה תמיד יהיו אתגרים מקצועיים ואינטלקטואליים לצד למידה בלתי פוסקת. אני סקרן מאוד ואוהב ללמוד ובתפקיד שלי אין יום שבו אני לא לומד משהו חדש. חלום הילדות שלי אגב היה להיות מנתח מוח – תפקיד שבוודאי כולל אתגרים מקצועיים רבים ולמידה בלתי פוסקת".

"זה לא סוד שחלק גדול מהציבור לא ממש אוהב בנקים. חלק מהציבור חשדן כלפיהם, וחלק ממנו אפילו סולד מהם", מודה שמילוביץ, "בהסתכלות אחורה לאורך השנה האחרונה אני מרגיש שהצלחתי לשים במרכז את העשייה המקצועית-עסקית החשובה של הבנק למען הלקוחות, בתקופה שבה הלקוחות מצפים מהבנק שלהם לתת להם ערך מוסף מקצועי משמעותי. מאחורי האמרה הזו יש הרבה דוגמאות, אבל בסופו של דבר -  הלקוחות שלנו יודעים שבבנק יש את אנשי המקצוע מהשורה הראשונה שעוזרים להם לקבל את ההחלטות הנכונות עבורם.

"זהו הבנק הגדול בישראל ומוטלת עליי אחריות גדולה להציג בצורה הטובה והנכונה ביותר את העשייה הכל-כך חשובה שלנו למען הלקוחות שלנו ולטובת המשק הישראלי".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: פזית אסולין

הנבחרים