40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

שרון דוידוביץ'

36, שדר, מגיש ובמאי כתבות ספורט בספורט1

"אני מאושר שהגעתי לנקודה הזו, שידור מגביע העולם, ויותר מזה – מאושר שנשארתי אני בנקודה הזו. עם אותו סגנון שידור, אותה אהבה לספורט" 

הוא הגיע השנה לעמדת השידור מהנחשקות בתחום הספורט - שידור מונדיאל קטאר 2022. אבל הדרך לשם עברה בתחנות הכי קלאסיות של עיתונאים בכלל ועיתונאי ספורט בפרט: "התחלתי את דרכי בגלי צה"ל והחל מ-2007 אני משדר ומגיש בספורט1. תחילה כשדר קווים, לאחר מכן התקדמתי לתפקידי שידורים במשחקים גדולים יותר ויותר, בישראל ובאנגליה, כולל תפקיד המגיש הראשי של 'יורו 2020' שנערך בקיץ 2021. בין לבין, הייתי גם כתב ועורך ב-ynet ספורט ובמוסף הספורט של ידיעות אחרונות בין 2010 ל-2017". 

אנחנו תופסים אותו ממש רגע אחרי שאחד החלומות הגדולים שלו התגשם, "החלום המקצועי שלו הוא לשאוף לשדר ולקחת חלק אקטיבי בכל אירועי הספורט הגדולים. אלה שנערכים במהלך העונה, אלה שנערכים כל שנתיים. הגשתי יורו, שידרתי במונדיאל – אז חלומות הוגשמו, כעת השאיפה היא להגיע לגבהים משמעותיים יותר באירועים הללו – למשל לשדר את גמר היורו או גמר המונדיאל בעתיד.

"חלום הילדות שלי היה להיות במונדיאל, לקחת בו חלק, להעביר מהאהבה שלי לקהל", הוא חושף ומציין בסיפוק, "שמח לומר שסימנתי עליו 'וי'".

"במשך שנים אני משדר משחקים בערוצי ספורט1, וכעת הייתה לי ההזדמנות לעשות זאת על הבמה הגדולה, בפלטפורמה רחבה של צפייה שהוא טורניר גביע העולם. אני מאושר שהגעתי לנקודה הזו, ויותר מזה – מאושר שנשארתי אני בנקודה הזו. עם אותו סגנון שידור, אותה אהבה לספורט ועם אותו רצון לספר סיפור, ולא רק לשדר משחק".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: אלבום פרטי

הנבחרים