40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

ויקטור וקרט

37, מנכ"ל החטיבה המסחרית בקבוצת קשת, נשוי+4

שש וחצי שנים מהרגע שהגיע לקבוצת קשת, הקבוצה החלה בשינוי ארגוני נרחב ומינתה מנכ"לי חטיבות, ביניהם נמנה גם מי שכיהן עד לאותה עת כסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצה ויקטור וקרט שמטרה אחת ניצבה מולו: להעביר את הערוץ משוק הפסדי למודל של עצמאות כלכלית

ויקטור וקרט מונה בקיץ האחרון לתפקיד מנכ"ל החטיבה המסחרית של קבוצת קשת, ומנהל את מערך ההכנסות של החברה. המינוי הינו כחלק ממהלך ארגוני רחב שמובילה קשת בשנים האחרונות, הכולל הפרדת היחידות העסקיות השונות לחטיבות ופעילות עצמאיות, המנוהלות על ידי מנכ"לים נפרדים והנהלות עצמאיות תחת מטה הקבוצה.

וקרט הצטרף לקבוצת קשת בשנת 2016, כמנהל העסקים הראשי של הקבוצה. לפני כן שימש כמנהל בכיר בקבוצת הייעוץ של PwC, שם התמחה בעולמות הייעוץ הכלכלי אסטרטגי ובעולם ההשקעות, מיזוגים ורכישות.

במהלך 2020, מונה וקרט לסמנכ"ל פיתוח עסקי והשקעות של הקבוצה והיה אחראי בין השאר, על תהליך הבחינה, האיתור והתיעדוף של ההזדמנויות העסקיות בקבוצה והוצאתן אל הפועל.

למעשה, וקרט וצוותו, תחת השם "קשת החזקות" דאז, אמונים על תחום הפיתוח העסקי וההשקעות של הקבוצה ומאתרים עסקים פוטנציאליים לצמיחה ויוצרים איתם שותפויות עסקיות. חלק מסכום ההשקעה של קשת, או כולו, מגיע משטחי הפרסום של הקבוצה: אינטרנט (N12 ומאקו) וכמובן מסך הטלוויזיה. מינויו של וקרט בקשת היווה את המודל החדש של הקבוצה ליצירת גורמי הכנסה אחרים בשוק מאתגר ומורכב במטרה להפוך משוק הפסדי למודל של עצמאות כלכלית.

תחת הפיתוח העסקי של וקרט ניתן לציין גם את הגיית הרעיון של FREETV פלטפורמת הסטרימינג המשותפת של קשת ו-RGE שבדרך לחולל מהפכה בשוק הטלוויזיה הישראלי עם כניסתה כבר בתחילת 2023.

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: הגר בדר

הנבחרים