40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

רועי גבאי

37, ראש עיריית יבנה הנכנס, נשוי+ 3

"אני לא אוהב להתלונן, אני מאמין שצריך לקחת את האחריות לידיים ולשאוף למצוינות ולהצלחה. להיות ראש עיר זה אחד התפקידים המשמעותיים ביותר בעיני שמשפיעים על כל תושבת ותושב"

ראש עיריית יבנה שקיבל לידיו את הלשכה לאחרונה, ללא ספק נכנס לנעליים גדולות כאשר נבחר על ידי תושבי העיר לאחר כהונת רצף ארוכה של קודמו, צבי גוב-אריה שעמד בראשות העיר במשך 24 שנים, ונפטר בקיץ האחרון.

קדמה לכך פעילות פוליטית בזירה המקומית והארצית: בעשור האחרון כיהן רועי גבאי כחבר מועצת העירייה בהתנדבות ובמקביל שימש בתפקידים שונים בממשלה ובכנסת ביניהם כיועץ פרלמנטרי לשעבר לחבר כנסת, יועץ בכיר לראש מטה הדיור הלאומי במשרד האוצר, מוביל תחום בדיקות מהירות במשל"ט הקורונה של משרד הבריאות וכראש מטה משרד ירושלים ומורשת.

גם לתחום האקדמי הספיק להגיע בזמן הקצר הזה, "לפני כן, שימשתי כמרצה ומנחה אקדמי במרכז הבינתחומי הרצליה. אני בעל תואר ראשון בכלכלה ומדע המדינה באוניברסיטה העברית ותואר שני במדיניות ציבורית במרכז הבינתחומי הרצליה".

לדבריו, הוא הוא חולם "לגעת באנשים, להשפיע, ולהפוך את המקום שאנחנו חיים בו לטוב יותר". גבאי מעיד על עצמו: "אני לא אוהב להתלונן, אני מאמין שצריך לקחת את האחריות לידיים ולשאוף למצוינות ולהצלחה. להיות ראש עיר זה אחד התפקידים המשמעותיים ביותר בעיני שמשפיעים על כל תושבת ותושב".

הוא מתייחס לתפקיד שהעניקו לו בני עירו בנסיבות הפתאומיות ואומר: "ה-15 בנובמבר הוא היום בו הציבור ביבנה נתן בי אמון ובחר בי לשרת אותו ולכהן כראש עיריית יבנה. זוהי זכות גדולה עבורי. נכנסתי לתפקיד ביראת קודש ובאמונה להביא את יבנה למחוזות חדשים".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: עמית אלפונטה

הנבחרים