40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

ליאור אשכול

36, מנכ"לית פעילות אפליקציית משלוחי המזון הבינ"ל Wolt בישראל

"אני מגלה לאורך הקריירה איפה התשוקות שלי. העבודה בוולט מתחברת לרצון שלי לעשות שינוי ולהשפיע על חיים של אנשים. זה מלווה כל רגע בעשייה שלנו"

אפליקציית המשלוחים Wolt וולט השתלטה על חיינו בעיקר מאז מגפת הקורונה כשמשלוחי האוכל הפכו לפעולה יומיומית ואף כזו שממומנת על ידי המעסיקים עם המעבר לעבודה מהבית.

בשנה האחרונה האפליקציה החלה לפעול באזורים נוספים בארץ אחרי שליטה מוצלחת בשוק המשלוחים באזור תל אביב. מי שמנהלת את פעילות החברה בישראל היא ליאור אשכול שנכנסה לתפקיד בשיא משבר הקורונה לפני שעברה במספר תחנות יוקרתיות קודם לכן: "עשיתי תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים בהרווארד. לאחר מכן עבדתי בחברת פרוקטר אנד גמבל, באמזון, וב-We Work בניו יורק. מאז סוף 2020 אני משמשת כמנכ״לית Wolt ישראל. 

אשכול מעידה על עצמה כי "לאורך הקריירה אני לומדת ומתפתחת ומגלה גם איפה התשוקות שלי". עוד מוסיפה על התפקיד שממלאת: "העבודה בוולט מתחברת לרצון שלי לעשות שינוי ולהשפיע על חיים של אנשים. זה מלווה כל רגע בעשייה שלנו ב-Wolt: איך משדרגים את חווית הלקוחות, בתי העסק והשליחים, וכמובן הגעה ליותר יישובים, יותר משתמשים וכניסה לתחומים חדשים".

היא מתייחסת לשינויים המשמעותיים שעשתה השנה החברה בזירה המקומית ופורטת את ההישגים המרשימים: "2022 הייתה שנה של צמיחה מאוד משמעותית עבור Wolt בישראל. גדלנו למעל 1,000 עובדים במטה החברה, התרחבנו במישור הגיאוגרפי, בין היתר לחיפה והקריות, מודיעין ואשקלון ומעל הכל - הרחבנו את חווית הצריכה המתקדמת של Wolt גם בתחום החנויות. בין אם זה מוצרי סופר, משכך כאבים או תחפושות, הלקוחות מקבלים את אותה הצעה, אותה פלטפורמה נוחה, אותו משלוח מיידי ואותו שירות לקוחות שמזוהים איתנו".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: ניר סלקמן

הנבחרים