40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

עמית חדד

37, שותף מייסד במשרד חדד רוט שנהר ושות', נשוי+ 2

"אני פוגש לעיתים אנשים במצוקה, במקומות הכי נמוכים בחיים שלהם, וכשאתה מצליח לעזור להם אתה מקבל תחושת סיפוק אדירה"

עמית חדד הוא שם מוכר באקטואליה הפוליטית בישראל, שכן בין המיוצגים שלו יש את לא פחות מראש הממשלה בנימין נתניהו.  הוא נולד באשקלון לקצינת מבחן וחוקרת ילדים במשרד הרווחה ולהנדסאי חשמל. התגייס לקורס טייס ולאחר פרק זמן פרש עקב שברי מאמץ והמשיך כחוקר במשטרה הצבאית ולאחר מכן כרכז מודיעין וכקצין מודיעין. 

את התואר הראשון במשפטים והשני בקרימינולוגיה באוניברסיטה העברית עשה חדד תוך שהוא משמש כמתרגל וכעוזר מחקר ובמקביל עבד בלילות ביחידה למניעת עבירות בשדה התעופה כדי לממן את הלימודים, וכן ייצג סטודנטים בוועדות משמעת.

בנוסף לכל אלו עבד בוועדת הבחירות ובמוזיאון לאומנות האסלאם. את התמחותו עשה אצל השופט אדמונד לוי המנוח בבית המשפט העליון. לאחר שהוסמך כעו"ד הצטרף עמית למשרדו של עו"ד יעקב וינרוט ז"ל ומהר מאוד התקדם להיות שותף ויד ימינו של וינרוט. לאחר מותו של עוה"ד וינרוט, הקים עמית יחד עם שותפו כיום עוה"ד אריאל רוט את משרד חדד רוט שנהר ושות'. המשרד כיום מעסיק כ-50 עובדים, מתוכם כ-35 עורכי דין.

חדד מוכר בעיקר בתיקי הצווארון הלבן שהוא מייצג, ואולם הוא מספר לנו שהוא משקיע לא מעט מזמנו מייצוג אנשי עסקים וחברות מובילות במשק בתחומים האזרחיים והמסחריים. כך למשל, בשנה החולפת טיפל משרדו של עמית בתיקים משפטיים וציבוריים רחבי היקף, וביניהם בין היתר ברייט פוד בעלת השליטה בתנובה, קרן ריאליטי, חברת מגדל ועוד.

"מאז ומתמיד שאפתי ורציתי לשנות, להשפיע ולעזור לאנשים, והיום אני מצליח ברוך השם לממש את זה במגוון רחב של עולמות תוכן" מעיד על עצמו חדד, "אני פוגש לעיתים אנשים במצוקה, במקומות הכי נמוכים בחיים שלהם, וכשאתה מצליח לעזור להם אתה מקבל תחושת סיפוק אדירה".

הוא מסכם שנת פעילות מספקת עם תיקים כבדים ומוכרים אבל דווקא מתגאה בהצלחות לטובת לקוחות שלא בהכרח נמצאים באור הזרקורים: "השנה הייתה מלאה ומגוונת, חלק מהתיקים שייצגתי לא היו בעלי פרופיל תקשורתי גבוה כמו תיקים אחרים, אחת ההצלחות הגדולות שלי השנה, הייתה לסגור תיק אחרי מאמץ של 8 שנים.

"בתיק ייצגתי אדם עם סיפור אישי ומורכבויות משפחתיות, שהואשם בעבירות מס בהיקף של מאות רבות של מיליוני ש"ח. התביעה דרשה כמובן עונש מאסר ממושך וגם קנס כספי משמעותי ובפעילות עיקשת ומתמשכת הצלחנו לשכנע את התביעה בצדקת דרכנו, והתיק הסתיים בעבודות שירות ולא במאסר בפועל. בסיפורים הללו יש תחושת סיפוק אדירה".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: אבישג שאר ישוב

הנבחרים