40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

עדי גזית

40, שותף מייסד ומנכ"ל בחברת מימון הנדל"ן ברקת, נשוי+4

כבר בגיל צעיר ידעתי שאני רוצה לרוץ אחרי החלומות של עצמי ולהגשימם בעולם העסקים. זה היה אז חלום בוסרי ולא מאוד ממוקד אבל ידעתי שאינטראקציה עם אנשים, יזמות, עשיה ובניה לטוב, יהיו חלק משמעותי מהקריירה שלי"

בדרך להקמת חברת אשראי, עבר עדי גזית מנכ"ל ומייסד שותף בחברת ברקת, את התחנה המפתיעה הבאה: גו'ב כמוכר נעליים. "גדלתי בקיבוץ עין גדי, בהיותי בן 23, כשעוד הייתי סטודנט למנהל עסקים ומימון.  הייתי אז מוכר נעלים התמזל מזלי והכרתי את רוני בירם ממייסדי בית ההשקעות 'אקסלנס נשואה'. הוא התאמן לטריאתלונים ורכש אצלי נעליים.

"לאחר תקופה קצרה התחלתי בתפקידי הראשון אצל בירם באקסלנס נשואה, כמנהל מכירות ב'קסם'". הקשר בין השניים נמשך והיווה מקפצה של גזית גם בשנים הבאות: "מאז התקדמתי איתו לאורך השנים. רוני גידל אותי ושימש עבורי כמורה נבוכים. לימים, לאחר מכירת אקסלנס נשואה עבדתי כסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת האנרגיה המתחדשת 'סאנפלאואר' של בירם במשך כ-7 שנים. בשנת 2015 מצאתי יחד איתו את ההזדמנות אותה חיפשתי והקמנו את ברקת כחברה חלוצה בענף האשראי החוץ בנקאי בענף הנדל"ן, ביולי 2021 הנפקנו את החברה בבורסה בתל אביב". 

"כבר בגיל צעיר ידעתי שאני רוצה לרוץ אחרי החלומות של עצמי ולהגשימם בעולם העסקים" מעיד על עצמו גזית, "זה היה אז חלום בוסרי ולא מאוד ממוקד אבל ידעתי שאינטראקציה עם אנשים, יזמות, עשיה ובניה לטוב, ועולם העסקים יהיו חלק משמעותי מהקריירה שלי. עם השנים והדרך המקצועית שבה לקחתי חלק, החלום התגבש לעשיה שאני פעיל בה היום. אני מאוד מחובר לעולם העסקי בו אני מתנהל ומרגיש שנמצא במקום הנכון עבורי. קיימות מבחינתי שאיפות מהותיות אשר טרם הושגו בצד העסקי ובצד הנתינה והתרומה לכלל. 

"ה-'אני מאמין' שתמיד הנחה אותי הוא להעז בנחישות והתמדה", אומר גזית ומצטט: "את הלא כבר יש לנו, ננסה, מקסימום זה יצליח".

הוא מצביע על נקודת זינוק משמעותית בחברה הצעירה בפרט ובתחום האשראי בישראל בכלל, ומספר: "יזמי פרויקט כיכר המדינה האייקוני בתל אביב, החלו לחפש מימון להקמתו לפני כשנתיים וחצי, ברמה מסוימת זה היה יומרני מצידנו, כחברה צעירה בתחילת דרכה דאז, להגיש הצעה לממן את הפרויקט. מאוד דחפתי לכך על בסיס הניסיון העסקי שלנו וכן האמונה והיכולת שלנו. לשמחתי זה צלח, ובמהלך שנת 2022 לאחר כשנתיים של עבודה מאומצת, הגענו לקו הגמר, הפרויקט יצא לדרך והעמדנו את האשראי לפרויקט. מדובר במימון החוץ בנקאי הגדול ביותר שניתן לפרויקט נדל"ן למגורים בישראל עד כה, ונאמד בכ-2 מיליארד שקלים".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: גדי סיירה

הנבחרים