40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

אמיר נחמיה

35, מייסד שותף ומנכ״ל connecteam, נשוי+ 2

"בוקר אחד, התעוררתי כמנכ״ל של חברה שגייסה 120 מיליון דולר בסבב אחד. אבל אני עדיין חולם להיות חקלאי"

מי שעומד בראש הסטארטאפ קונקטים (connecteam), בכלל חלם להיות חקלאי, ועוד ממשיך לחלום לעתיד לעסוק בתחום. בשנה האחרונה עשה הסטארטאפ בו הוא משמש מנכ"ל ומייסד שותף קפיצת מדרגה בגיוס סבב C שסיכם 160 מיליון דולר, לטובת פיתוח פלטפורמת הסטארטאפ - מערכת פנים-ארגונית לניהול ותקשורת עם עובדים שאינם נגישים למחשב.

"את הקריירה שלי התחלתי בקורס חובלים, שלאחריו שירתתי במספר תפקידים בחיל הים - בצוללות. לאחר מכן, הצטרפתי לחברת סטארטאפ משפחתית שעסקה במשחקים והדרכה באמצעות המובייל, ולבסוף הקמתי עם יונתן נוריאל ודניאל נוריאל את קונקטים, שכיום אני עומד בראשה". 

"חלמתי להיות חקלאי, ואני עדיין מתכנן לעשות זאת כאשר אפרוש לפנסיה", מעיד נחמיה. "עד אז, החלום המקצועי שלי הוא לבנות חברה שמשפיעה באופן יומיומי על חייהם המקצועיים של מיליוני משתמשים ברחבי העולם, חברה שאליה אני שמח להגיע בכל בוקר, שיש בה תרבות ארגונית חיובית, ועובדים שאני יכול ללמוד מהם".

על סבבי הגיוסים המוצלחים שרשם הסטארטאפ השנה מספר נחמיה, "בוקר אחד, התעוררתי כמנכ״ל של חברה שגייסה 120 מיליון דולר בסבב אחד, ויש בה למעלה מ- 200 עובדים. מהר מאד הבנתי שעברנו למגרש של ליגת האלופות, ושאני חייב להמציא את עצמי מחדש אם אני רוצה שזה יצליח". 

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: גיל חיון

הנבחרים