40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

מוטי ריכטר

36, מנכ"ל ובעלים פאפא ג'ונס ישראל, נשוי+ 2

"אנחנו רשת הפיצה היחידה שמספקת לסניפים בפריסה ארצית בצק טרי מדי יום, תוך שנתיים וחצי פתחנו עשרות סניפים ברחבי הארץ"

"תמיד חלמתי לנהל ארגון גדול. כיום, החלום לא רחוק מזה – אני מנהל עסק בבעלותי ושואף להפוך אותו לרשת הפיצה הבינלאומית המובילה בישראל", מעיד על עצמו מוטי ריכטר בעלים ומנכ"ל רשת הפיצריות פאפא ג'ונס בישראל, אליה שותפה גם אשתו, חן.

הסיפור שלו עם עולם ההסעדה בכלל וז'אנר הפיצה בפרט החל לפני כמעט שני עשורים: "בגיל 17 התחלתי לעבוד ברשת פיצה בינלאומית כעובד שירות, מאז עברתי את כל התפקידים ושימשתי כמנהל סניף, מנהל איזור וכן הלאה, עד לתפקידי האחרון כסמנכ"ל הרשת".

עוד לפני שקיבל את זיכיון הניהול לפאפא ג'ונס, עבר תחנה נוספת בתחום הפיצריות, הפעם מעבר לים: "ניהלתי והקמתי עבור איש העסקי טדי שגיא רשת פיצה בקמדן לונדון" מספר ריכטר על התקופה הקצרה שהסתיימה בהזדמנות חדשה שנפתחה עבורו בארץ,  "בעקבות הצעה שהגיע מ-'פאפא ג'ונס' החלטתי לחזור לארץ ולהתמודד יחד עם בת זוגי, חן, על הפעלת זיכיון הרשת בישראל".

הוא מעיד על הצמיחה המהירה שחוותה הרשת תחת ידיו ומספר בגאווה: "קיבלנו את הרשת לידינו לפני שנתיים וחצי עם שלושה סניפים, כיום אנחנו מונים 26 סניפים בפריסה ארצית".

בהסתכלות על השנה האחרונה, ריכטר בוחר לציין את ההישגים המשמעותיים שהצליח להציג מול תנאי הרשת האמריקאית שהעניקה לו את הזיכיון. "מתוך אתגרים רבים שנקרו לדרך, עמדנו בהתחייבות שלנו לרשת האמריקאית בפחות ממחצית הזמן – התחייבנו לפתיחת 25 סניפים ב-5 שנים ועשינו זאת תוך שנתיים בלבד".

הוא חושף מעט מהמשמעויות הגדולות יותר של ההתפתחות המהירה ומספר, "אחת המשמעויות שנגזרו מהגדילה והצמיחה שלנו משלושה סניפים למצב הנוכחי היא הקמת מפעל מקומי לרשת. את מפעל הבצקים שלנו הקמנו בפתח תקווה בשטח של 1,000 מ"ר. למעשה, אנחנו רשת הפיצה היחידה שמספקת לסניפים בפריסה ארצית בצק טרי מדי יום".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: אדם בנימין

הנבחרים