40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

משה חנוכה

33, יועץ בכיר למנהל הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה

"מאז ימי הנעורים חלמתי לעמוד בצמתי השפעה, להניע דברים גדולים ולחולל שינוי. אני רואה שליחות גדולה בניסיון להפוך את המקום הזה לטוב יותר"

"את דרכי המקצועית התחלתי כעו"ד בתחום המשפט הציבורי ודיני חינוך. כיהנתי כיו"ר דירקטוריון של חברות בתחומי חינוך וחברה וביזמות חברתית, ויועץ מקצועי לשר הכלכלה והתעשייה"' מספר משה חנוכה, שמחזיק בתפקיד האחרון שציין. 

"תמיד שאפתי להגיע לתפקידים בהם אוכל לסייע בבניית גשרים בין הפריפריה למרכז" הוא מעיד על עצמו, "בתפקידי הנוכחי, כיועץ בכיר למנהל הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה, אני זוכה לקחת חלק בהתוויית מדיניות בעלת השפעות כלכליות מהותיות על התעשייה והכלכלה הישראלית". 

חנוכה מוסיף על משמעות התפקיד שממלא כי, "הרשות מתמודדת עם אחד האתגרים הגדולים ביותר במשק ופועלת להעלאת פריון העבודה בקרב חברות עסקיות בענפי התעשייה, לרמה הקיימת במדינות המפותחות, והיא מהווה כלי מרכזי של הממשלה בבואה להאיץ את הצמיחה, ולחזק את הכלכלה. אנחנו מבינים היום שהחדשנות הישראלית חייבת למצוא ביטוי גם בפסי הייצור, רק כך ישראל תוכל להתמודד בשוק העולמי".

אל העמדה המשמעותית שלו, הגיע באופן שדי תואם את מה ששאף לעשות כבר מגיל צעיר, "ילדים רבים חולמים להיות טייסים, רופאים או משפיעני רשת. במקרה שלי, החל מגיל צעיר, חלמתי לעמוד בצמתי השפעה, להניע דברים גדולים ולחולל שינוי. כך, מאז ימי הנעורים כיו"ר מועצת הנוער ועד היום – בהשפעה על עתידה של הכלכלה והתעשייה הישראלית. אני רואה שליחות גדולה בניסיון להפוך את המקום הזה לטוב יותר. החלום שלי הוא שכל ילד וילדה בישראל, לא משנה מה הרקע שלהם ומאיפה הם באים - יעזו לחלום, ולהגשים".

בשנה האחרונה הרשות להשקעות במשרד הכלכלה ציינה מספר הישגים משמעותיים והוא מונה אותם בגאווה: "חוללנו מהפיכה אמתית בחדשנות, בשירות ובשקיפות, שבזכותה הצלחנו לחזק ולתמרץ יזמים נוספים לבצע השקעות. ראיה לכך היא השקעה של מאות מיליוני שקלים שאושרו להשקעה בתעשייה בשנה האחרונה. במקביל, אושרה השנה רפורמה שקדם לה תהליך ארוך של הכנה, ועתידה להגדיל את שוק השכירות ארוכת הטווח בישראל, ולסייע בהתמודדות עם מצוקת הדיור שפוגעת קשות בצעירים ובכלל האוכלוסייה".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: אלבום פרטי

הנבחרים