40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

אסף סויסה

31, מנכ"ל ערד טקסטיל, נשוי+ 2

"חלום הילדות שהתהווה וקיבל צורה מציאותית ככל שהתבגרתי - להיות מנהל גדול שמוביל תהליכים ומהלכים גדולים"

"מסלול הקריירה שלי מתחיל בשירות צבאי משמעותי אותו סיימתי אחרי 7 וחצי שנים" מספר אסף סויסה על הצעדים הראשונים שלו בדרך למנכ"לות של אחד ממפעלי התעשייה המיתולוגיים בישראל, "בהמשך נכנסתי לחברה משפחתית העוסקת בתחום ייבוא זכוכית לתעשיית הבנייה. בחברה הזו קיבלתי הזדמנות פז לפתח ולגוון את העסק ולהתפתח באופן אישי ולרכוש מיומנויות במגוון תחומים. סיימתי בתפקיד סמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי של החברה".

לחברת "ערד טקסטיל" הגיע סויסה בעקבות היכרות שהזדמנה לו עם הנהלת החברה: "בהזדמנות מעניינת מאוד שנוצרה דרך קרוב משפחה שלי, נכנסתי לחברה. בתחילה, לא יועדתי לתפקיד המנכ"ל אלא להתפתח בתוך קבוצת החברות, שכן חברת האם הינה מהמובילות בעולם בתחומה ומבוססת באוהיו, ארה"ב. לבסוף נוצרה הזדמנות ואתגר מטורף שלא יכולתי שלא להיענות אליו, ובחודש ספטמבר 2020 הגעתי לחברה כמנכ"ל. אז התחילה תקופה מאתגרת מאוד, אך באותה מידה מעניינת ומלמדת, כזו הטומנת בחובה הזדמנויות מעולות".

אותה שנה מאתגרת שהזכיר סויסה, היא שנת הקורונה, בה התמודד עם אתגרי התקופה שמלווים אותה גם בשנה השלישית לכהונתו, "2022 היא שנה שהמשיכה באופן די ישיר את אירועי 2021 הלא יציבים שחווינו בה: הקורונה התחלפה באינפלציה וסביבת ריבית גבוהה. למרות זאת, לשמחתי, בשנת 2022 הצלחנו להוביל את 'ערד טקסטיל' להתרחבות והתבססות בכל אחת מהיחידות העסקיות שלנו ואף למספר עסקאות במדינות סמוכות לישראל, במה שמהווה אירוע אסטרטגי עבורנו, שכן הוא יוכל לאפשר התרחבות הדרגתית, כזו שתזרים כסף חדש לחברה בטווח הזמן הקרוב".

תפקיד הניהול קרוב לסויסה כבר מילדות, "כבר בתור ילד חלמתי להיות מנהל גדול, כזה שמוביל תהליכים ומהלכים גדולים. כיום, אני שואף להוביל כמנכ"ל את החברה להצלחה עסקית משמעותית ומשם להתקדם לאתגר חדש באחת החברות המובילות במשק הישראלי וחו"ל. זה לגמרי 'בישול מתקדם' של חלום הילדות שהתהווה וקיבל צורה מציאותית ככל שהתבגרתי".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: גלית דהרי

הנבחרים