40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

אמיר יניב

40, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, נשוי+3

"הקרדיט להצלחה ולהתפתחותה המואצת של החברה שייך קודם כל לצוות העובדים של אלקטרה נדל"ן. בעבודה יומיומית קשה ורציפה, בצניעות ונחישות, העובדים שלנו מוכיחים שהשמיים הם הגבול"

עם ניהול כספי משקיעים בסך 4.8 מיליארד דולרים, המצטרפים לנכסי נדל"ן בשווי כולל של 9.8 מיליארד דולרים – ממצבת עצמה אלקטרה נדל"ן כאחת משחקניות ניהול הקרנות הבכירות והמשפיעות בתחום. עוגן משמעותי בהתפתחות המקצועית ובמוניטין שצברה לעצמה החברה לאורך השנים האחרונות, הוא המנכ"ל אמיר יניב.

לאלקטרה נדל"ן הגיע יניב מתחום המימון והבנקאות להשקעות, כשעד 2013 היה חלק מפירמת הייעוץ גיזה זינגר אבן. בסוף אותה השנה הוא מונה כמנהל הפיתוח העסקי בחברה, בהמשך כיהן כסמנכ"ל הפיתוח העסקי, ולפני קצת פחות משנתיים הוא נבחר לשמש כמנכ"ל אלקטרה נדל"ן. ליניב תואר ראשון בכלכלה ובמינהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

"הקרדיט להצלחה ולהתפתחותה המואצת של החברה שייך קודם כל לצוות העובדים של אלקטרה נדל"ן", מצטנע יניב. "בעבודה יומיומית קשה ורציפה, בצניעות ונחישות, העובדים שלנו מוכיחים שהשמיים הם הגבול".

2023 תיזכר כנראה אחת השנים המטלטלות בשוק הנדל"ן – הן בפן הגלובלי והן בפן המקומי – כשמבחינת אלקטרה נדל"ן, דווקא השנה המורכבת הזו סיפקה עדות למנדט לו היא זוכה מקהל המשקיעים. "אין ספק, השנה החולפת התאפיינה בשורה של אתגרים. ברור גם שבתקופה כזו במיוחד, נבחנות החברות ונבחנים המנהלים", מבהיר יניב. "אני שמח ומודה על האמון האדיר שמקבלת אלקטרה נדל"ן ממשקיעיה בקרנות השונות. אנחנו נמשיך לנווט את החברה מתוך תחושת מחויבות ואחריות למשקיעים, ותוך מתן דגש על ניהול סיכונים וניצול הזדמנויות".

כאשר נשאל יניב על ההיערכות של אלקטה נדל"ן למציאות החדשה שכפתה מלחמת חרבות ברזל, הוא משיב כי "מיד עם פרוץ המלחמה, היה חשוב לנו להשתמש בפלטפורמת החברה וקשרינו עם משקיעיה בארץ ובעולם, לטובת הנגשת מידע מהימן אודות אירועי ה-7 באוקטובר. בו בזמן, גם פעלנו לריכוז תרומות אשר הועברו לטובת קיבוצי עוטף עזה".

"כשמסכמים את השנה החולפת", ממשיך יניב, "אחת מנקודות הציון המשמעותיות מבחינתנו, נוגעת גם לחציית יעד הגיוס לקרן הרביעית להשקעות במקבצי דיור, בסך של למעלה ממיליארד דולרים. עבורנו זו עוד סיבה טובה לגאווה".
 

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: אלדד רפאלי
40
under
forty
צילום: אלדד רפאלי

הנבחרים