40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

דני בולר

35, יוצר תוכן ברשתות החברתיות, מורה למתמטיקה, נשוי+2

"הרגשתי שאני יכול לנצל את היכולות שלי למאמץ המלחמתי, וכך עשיתי. עד כה סרטוני ההסברה שלי צברו מעל 50 מיליון צפיות בחו"ל, והצטרפו אליי עשרות אלפי עוקבים חדשים ממדינות שונות"

דני בולר הוא מורה בבית הספר "הגימנסיה העברית הרצליה" בתל אביב, חשבון הטיקטוק שלו המוכר כ"אסק דני" (ask dani), נחשב לאחד מחשבונות הטיקטוק החינוכיים שמספר עוקביהם הוא מהגבוהים בישראל. את הקריירה, החל בולר בעולם ההייטק, אבל לדבריו, הוא תמיד ידע שזהו לא ייעודו האמיתי: "החלום תמיד היה לעסוק בחינוך".

את תעודת ההוראה הוציא בולר ב-2018, כשתקופת הקורונה, היוותה עבורו נקודת המפנה: "התחלנו ללמד בזום ואף אחד לא הסתדר עם זה", הוא מפרט. "לכן התחלתי להכין לתלמידים שלי סרטוני מתמטיקה".

החלטה שזכתה לפידבקים חמים רבים, הובילה את בולר לעלות הילוך בכל הנוגע פרסום סרטוני טיקטוק: "במשך כמה חודשים עשיתי את זה וצברתי כמה אלפי עוקבים חובבי מתמטיקה". כשנולד בנו הבכור, בחר בולר לפעול אחרת: "התחלתי לצלם סרטונים קלילים וקצרים על כל מיני נושאים מדעיים". 

חלומותיו הגדולים של בולר היו לרחף בחלל כאסטרונאוט ולככב ב-NBA, אך עם הזמן החל להפנים כי האהבה האמיתית נמצאת בתחום החינוך. "זה התחיל בצבא כשהייתי מפקד מחלקת טירונים, המשיך כשהתנדבתי בפנימייה לנוער בסיכון ועד היום" מציין בולר.

בעקבות המלחמה, רותם בולר את מעמדו ברשתות החברתיות, לטובת הסברה ישראלית: "הרגשתי שאני יכול לנצל את היכולות שלי למאמץ המלחמתי, וכך עשיתי". סוד ההצלחה בסרטוניו הוויראליים, טמון באופי הקליל והמהיר שבזכותו גרף הישג נוסף: "עד כה, סרטוני ההסברה שלי צברו מעל 50 מיליון צפיות בחו"ל והצטרפו אליי עשרות אלפי עוקבים חדשים ממדינות שונות". לאחר שקיבל פנייה מחמ"ל הסברה אזרחי, משמש בולר כ"חייל ההסברה של ישראל".

לצד כל אלו, פעילותו הרבה למען ישראל, השפיעה גם עליו באופן משמעותי. לאחר שהעלה סרטון ביקורתי על טרנד התמיכה הנפוץ באוסאמה בן לאדן של צעירים אמריקאים, הודיע בולר כי הוא עוזב את טיקטוק: "בסרטון הזה דיברתי לראשונה על המדינה שעומדת מאחורי טיקטוק (סין), והיא ככל הנראה לא אהבה את זה, טיק טוק נוטים לצד הפרו-פלסטיני במלחמה ובשבועיים האחרונים החשיפה שלי בטיקטוק ירדה ב-95%". 

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: דניאל בטש
40
under
forty
צילום: דניאל בטש

הנבחרים