40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

משה רדמן

39, יזם הייטק ופעיל חברתי, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, נשוי +3

"את ההחלטה קיבלתי בשל הבנה אישית שלי שמדובר במקרה של 'עכשיו או לעולם לא' ושאם לא אקום לעשות מעשה ואלחם על עתידה של המדינה, יש סכנה גדולה שלא תהיה לי מדינה להילחם עליה בעתיד וילדי לא יזכו לגדל כאן את ילדיהם"

משה רדמן, הוא יזם הייטק ופעיל חברתי, אשר ידוע בעיקר בשל חלקו הרב בהובלת המחאה הגדולה נגד הרפורמה המשפטית בשנה האחרונה.

לצד זאת, רדמן הינו יזם היי טק, יוצר תוכן ומומחה בתחום החדשנות. במהלך הקריירה המפוארת שלו, הצליח להקים מספר חברות, ביניהן קבוצת iGroup העוסקת בניהול מועדוני לקוחות מותאמים אישית ע"י AI, וחברת הטמעת החדשנות mihi market.

בשנים האחרונות רדמן עסק בתחום ההטמעה של בינה מלאכותית וייעץ לחברות בינלאומיות מובילות בעולם ובארץ, החל מנייקי, אמדוקס, גוגל, יוניליוור, פלייטיקה ועד ליונדאי. בין היתר, שימש במשך כחבר דירקטוריון בחברת הנדל"ן הבינלאומית CITY-G ויצר תוכן (פודקאסט, וידאו ובלוג) על השפעת חדשות בכלל ובינה מלאכותית בפרט על חיינו.

את התפקיד החשוב, עזב רדמן לאחר שהרפורמה המשפטית נכנסה לחיינו, על מנת לייצר שינוי מהותי במדינה: "תחילה על ידי הליכה לבחירות ולאחר מכן על ידי חזרה של ישראל למסלול בדרכה להיות חברת מופת". לאחר שחדל מעיסוקיו ופיטר את עובדיו החליט רדמן להתגייס להסברה של חשיבות המחאה נגד הרפורמה בארץ ובעולם ולעידוד פעולות מחאה בציבור בכלל ובקרב הייטקיסטים בפרט.

רדמן שנולד וגדל בלוד, למד מגיל בית הספר היסודי במסגרות לילדים מחוננים ובמסלול המצטיינים של אוניברסיטת בר אילן.  את לימודיו התיכוניים עזב רדמן בכיתה י', והחליט כי במשך השנתיים שנותרו עד לשירותו הצבאי, יקדיש לעבודה ולקריאה וכך השלים תעודת בגרות כתלמיד אקסטרני. לאחר מכן שירת כקצין מודיעין מצטיין ומשם שנים של הוראת פסיכומטרי ולימודים אקדמיים באוניברסיטת תל אביב והשלמת תארים בחשבונאות וכלכלה. רדמן הבין מהר מאוד שתחום החשבונאות והכלכלה אינו בשבילו ועבר לעולמות היזמות והחדשנות. "החוזקה והתשוקה הגדולה שלי היא היכולת לקרוא וללמוד המון ולזקק תכנים לכדי הסברים או תוכניות ברורות" מסכם רדמן. 

בימים אלו, הוא מצהיר כי הוא מאמין בשילוב כל אלו לטובת המשך המאבק שלו למען המדינה: "החלטתי שבשנים הקרובות אני חייל לרשות עתיד טוב יותר למדינת ישראל ואני מתכנן להמשיך בעשייה ציבורית – חברתית עד שהמדינה הזו תעלה על המסלול".

ינואר 2023, הינו הרגע המשמעותי ביותר בקריירה של רדמן, אשר בו החליט לעזוב את עיסוקיו המקצועיים ולהילחם על עתיד המדינה בעקבות הרפורמה המשפטית. "את ההחלטה קיבלתי בשל הבנה אישית שלי שמדובר במקרה של 'עכשיו או לעולם לא' ושאם לא אקום לעשות מעשה ואלחם על עתידה של המדינה, יש סכנה גדולה שלא תהיה לי מדינה להילחם עליה בעתיד וילדי לא יזכו לגדל כאן את ילדיהם", משחזר רדמן.

בתחילת דצמבר, האשים רדמן את רה"מ נתניהו בהנדסת תודעה והדגיש את חשיבות המשך המחאה בצל המלחמה: "הוא הצליח להנדס לנו את התודעה שהפגנה נגד הממשלה היא הפגנה נגד המדינה. אנחנו כעם צריכים להיות מאוחדים עכשיו מול האויב, אנחנו צריכים לגבות את צה״ל, אבל אנחנו יכולים להיות מאוחדים ביחד ולגבות את צה"ל ולדרוש את הפלת הממשלה. זה יהיה לא פטריוטי לא להפגין ולדרוש את החלפת הממשלה".

מתחילת המלחמה רדמן פעיל סביב השעון בזירות רבות יחד עם אוסף פעילים שהוא מגדיר כ-"מדהימים ופטריוטים": יזום יום האבל האזרחי של השבעה באוקטובר, הקמת פרויקט התיעוד הגדול "אוצרים אמת" שבמסגרתו אוגדו אלפי סרטונים ותמונות למטרת תיעוד, הנצחה וחקירת הטבח ביישובי העוטף ועד להשתתפות בפעולות של ארגונים אזרחיים שונים כגון "אחים לנשק".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: אלבום פרטי
40
under
forty
צילום: אלבום פרטי

הנבחרים