40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

תומר ראב"ד

39, יו"ר בזק, נשוי+2

כיו"ר בזק, יידרש כעת ראב"ד להמשיך במהפכה בה התחיל גיל שרון. הוא עצמו, עושה רושם, מבין היטב את האתגר הניצב לפתחו ולא חושש להציב רף גבוה

בראשית 2024 ייכנס תומר ראב"ד ללשכת יו"ר בזק, ויעמוד בראש קבוצת התקשורת הגדולה בישראל – הכוללת את בזק והחברות הבנות: פלאפון, YES, בזק בינלאומי ובזק אונליין. מינויו של ראב"ד אושר בדצמבר האחרון בדירקטוריון החברה, כשאת הסיבות לבחירה בו, נימק היו"ר היוצא, גיל שרון: "לתומר היכרות רבה עם קבוצת בזק, ויש לו הבנה עמוקה להיבטים הפיננסיים והאסטרטגים של החברות בה".

תומר ראב"ד – בנו של עורך הדין הבכיר יורם ראב"ד (שותף בשבלת – מפירמות עורכי הדין הגדולות בישראל), ואחיו הגדול של איתי ראב"ד (המנכ"ל לשעבר של חברת הקורקינטים השיתופיים LIME ומי שצפוי להתמנות למנכ"ל טסלה ישראל) – הוא ללא ספק אחד השמות המסקרנים בשוק התקשורת. היכרותו עם בזק (על שלוחותיה), נעוצה בתפקיד שמילא בקבוצה ב-4 השנים האחרונות: מנכ"ל חברת בי-קום (בעלת השליטה בבזק) ודירקטור פעיל בבזק, כשבמסגרת זו עבד בצמוד להנהלת קבוצת בזק בהתוויית האסטרטגיה, ובזירת קשרי המשקיעים וקשרי הממשל.

לזירת התקשורת, הגיע ראב"ד מהגזרה הפיננסית: הוא שימש כדירקטור וסגן נשיא RBC, והוביל את עסקת רכישת השליטה בבזק על ידי קרן סרצ'לייט ומשפחת פורר בסוף העשור שעבר. לפני כן עבד ראב"ד כבנקאי השקעות ב-UBS ארה"ב וצבר ניסיון רב בייעוץ ובליווי דירקטוריונים בתחום הטכנולוגיה והתקשורת (ומדובר ברשימה מכובדת הכוללת בין היתר שמות כמו גוגל, דיסני, סנאפצ'אט, AT&T ורייזון).

ראב"ד הוא בעל תואר ראשון במשפטים וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב (ואף הקים את עיתון הפקולטה למשפטים) ותואר שני במינהל עסקים (עם התמחות במימון) מאוניברסיטת ניו יורק, בצה"ל הוא שירת כלוחם ומפקד ביחידה ללוחמה בטרור, ובביוגרפיה גם מספר שנים כשחקן כדור מים במדי אס"א תל אביב.

כמי שעומד כעת בראש הקבוצה, יידרש כעת ראב"ד להמשיך במהפכה בה התחיל גיל שרון – מהפכה שמחזירה למעשה את בזק למרכז הבמה בעולם התקשורת הישראלי. ראב"ד עצמו, עושה רושם, מבין היטב את האתגר הניצב לפתחו ולא חושש להציב רף גבוה: "אני מאמין שיחד נוכל להביא את בזק לכבוש פסגות נוספות", הצהיר בעת מינויו.
 

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: אוראל כהן
40
under
forty
צילום: אוראל כהן

הנבחרים