40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

שלמור שטרוזמן

32, מגישת "ערב טוב עם גיא פינס", בזוגיות

מהאולפן הממוזג של גיא פינס, יצאה השנה שטרוזמן גם לשטח – עם "שלמור מגלה את ישראל", תוכנית אישית, המשלבת טיולים, אטרקציות וקולינריה. בנוסף, נרשם גם תפקיד משחק ראשון, בסדרה "הטבח"

עם תפקיד משחק ראשון (בסדרת הדרמה של YES, "הטבח") ותוכנית ביכורים ("שלמור מגלה את ישראל", בערוץ הטיולים), שמצטרפים להגשת "ערב טוב עם גיא פינס" – תיזכר 2023 כאחת השנים העמוסות והמרגשות, בקריירה הטלוויזיונית של שלמור שטרוזמן.

היום זה אולי נשמע קצת מוזר, אבל שטרוזמן הייתה על המסלול הבטוח לקריירה דווקא בתחום המשפט. היא אמנם שירתה כקריינית ועורכת חדשות בגלי צה"ל (ובין השאר הגישה את התוכניות הפופולארית "קולות החיילים"), אבל מיד עם השחרור מהצבא נרשמה ללימודי משפטים. את התואר היא סיימה בהצטיינות, התקבלה לסטאז' במשרד נחשב (הרצוג פוקס נאמן), והשתלבה כעורכת דין מן המניין במחלקת הליטיגציה.

השינוי התרחש לפני קצת יותר משש שנים, כשאיבדה את אימה, אתי. "נותרו לנו חודשים בודדים להיפרד ממנה", היא מספרת, "כשמבחינתי, המתנה שהיא נתנה לי אז, זו ההבנה שהחיים שלנו קצרים מדי בשביל לבזבז את רובם על ריצוי אחרים, במקום על עצמנו".

זו גם הסיבה שברגע ששטרוזמן קיבלה את שיחת הטלפון המפתיעה מחיליק שריר, מנכ"ל קשת 12, עם הצעה להחליף את לירון ויצמן אצל גיא פינס – היא לא היססה: "עניתי לו ישר, 'יאללה הדלקת אותי'".

מהאולפן הממוזג, יצאה בשנה האחרונה שטרוזמן גם אל השטח – כשתחביב שהתחיל באינסטגרם, הוליד את "שלמור מגלה את ישראל", בערוץ הטיולים – תוכנית אישית, המשלבת טיולים, אטרקציות וקולינריה ברחבי הארץ. השנה היא גם גילתה את עולם המשחק עם תפקיד משחק ראשון, בעונה השנייה של "הטבח": "ארז קואל היוצר והבמאי הגאון ראה בי פוטנציאל. אני אסירת תודה לחוות פעם ראשונה סט של סדרה, ועם קאסט כזה מוכשר ומכיל".

לפריחה המקצועית, התלוותה השנה גם טרגדיה משפחתית. שבוע לפני פרוץ מלחמת חרבות ברזל (ושש שנים בדיוק לאחר מות אימה), גם יוסי, אביה של שטרוזמן ומי שהיא מגדירה "האיש הקרוב אלי ביותר", הלך לעולמו. "התמזל מזלי והעבודה שלי, בדיוק כמו אבא, היא לבדר ולשמח אנשים. כשהוא נפטר, הבטחתי לעצמי שלא אעבוד בתקופה הקרובה – ואז ביום האחרון של השבעה, נפלה עלינו המלחמה הארורה הזו. האבל האישי שלי התערבב באבל הלאומי, ומצאתי את עצמי כבר יום למחרת מגישה עם נלי תגר ברדיו".

מכאן, גם התגבשה ההחלטה של שטרוזמן לנצל את הרשתות החברתיות כדי לתווך ולגשר בין מי שצריך למי שיכול לתת. "זה עבד לי לא רע עם דירות למשל, או שידוכים בין מסעדות לחיילים רעבים בחזית. בסוף כל אינפלואנסר הוא לוח מודעות בפוטנציה", היא מתארת. "הקרדיט האמיתי הוא לענבל שבח מהמערכת שלנו בגיא פינס, שממש פתחה חמ"ל של מלאכים שעובדים גם עכשיו בהתנדבות מלאה".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: שי פרנקו
40
under
forty
צילום: שי פרנקו

הנבחרים