40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

יאיר בל

38, מנכ״ל חברת אדידס ישראל, נשוי +2

"הרגשתי שהאפשרות להצטרף היא חד פעמית ומרגשת, ולקחתי בחשבון שיתכן ויעברו כמה שנים טובות עד שאקבל הזדמנות נוספת להתמודד לתפקיד מנכ"ל. לשמחתי ההזדמנות הגיעה מהר מהצפוי"

השנה רשמה חברת אדידס ישראל, שינוי משמעותי כאשר המנכ"ל הקודם, טיבו דוראנד, צפוי לפנות את תפקידו בסוף החודש, למנכ"ל החברה הנכנס, יאיר בל. דוראנד הגיע לישראל ב־2021 והחליף את שלום מוליוב, שכיהן כמנכ"ל 18 שנה. 

למנכ"ל אדידס הנכנס, יאיר בל, ניסיון ועבר עשיר במותג הספורט הגרמני בארץ. בתפקיד הקודם כיהן כסמנכ"ל המכירות של החברה וקודם לכן, שימש במשך שנתיים כסמנכ"ל המכירות של חברת iDigital, היבואנית הרשמית של אפל לישראל.

את הדרך עד לתפקיד הנחשק, התחיל יאיר בל בתואר לראיית חשבון: "למרות שסיימתי את התואר בהצטיינות מעולם לא עסקתי בתחום", מספר. בהמשך, בל עשה תואר שני במנהל עסקים, דבר שסייע לו בקריירת הניהול במגוון תפקידים בכירים שהוביל. למותג הספורט הגרמני, הצטרף בל לפני כשנה, בו שימש כסמנכ"ל מכירות ה-DTC (מכירה ישירה ללקוח).

חלומו האולטימטיבי של אמיר בל, סבב תמיד בעולם העסקים וניהול הצוותים. בשנים האחרונות, התגבש אצלו חלום מיוחד שחייב להתממש: "להיות מנכ"ל לפני גיל 40". לצד העובדה כי אכן הגשים את שאיפתו, בל מספר כי חלומות הילדות היו תמימים ופשוטים יותר והתאפיינו באהדה שרופה לקבוצת הפועל תל אביב: "אחד הדברים הראשונים שעשיתי בתפקיד היה לתלות חולצה אדומה במשרד כדי לסגור מעגל עם הילד מהקיבוץ".

תפקידו החדש כמנכ"ל חברת אדידס ישראל, מהווה עבורו כנקודה החשובה ביותר במהלך הקריירה שלו בשנה הנוכחית. על אף שהוצע לו לשמש כמנכ"ל iDigital, תפקיד שהיה מבטיח לו במאת האחוזים את שאיפתו, להיות מנכ"ל לפני גיל 40, בחר בל דווקא כי המקום המיועד לו הינו בענקית הגלובאלית "אדידס": "הרגשתי שהאפשרות להצטרף היא חד פעמית ומרגשת, ולקחתי בחשבון שיתכן ויעברו כמה שנים טובות עד שאקבל הזדמנות נוספת להתמודד לתפקיד מנכ״ל. לשמחתי ההזדמנות הגיעה מהר מהצפוי". 

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: באדיבות אדידס
40
under
forty
צילום: באדיבות אדידס

הנבחרים