40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

נגה גור-אריה גולן

33, סמנכ"לית השיווק של Visa בישראל, נשואה+2

"אני אדם שחולם ומגשים, ואני תמיד חייבת לנסות להגשים את החלומות שלי – גם אם הסיכוי נראה קלוש"

נגה גור אריה היא אחת הנשים הבולטות בעולם השיווק והפרסום בישראל. בימים אלו, גור אריה אחראית על הניהול השיווקי של חברת ויזה בישראל ובכך אחראית על הצלחת המותג הגלובלי ותדמיתו בארץ ובחו"ל. סמנכ"לית השיווק המצליחה, מחזיקה בלא מעט תארים: תואר שני בניהול השיווק מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל ותעודת הכשרה בהתמחות בתחום היזמות מאוניברסיטת פנסילבניה, הם רק חלק מהרשימה הארוכה. "אני אוהבת ללמוד", מסכמת.

את דרכה לעולם השיווק והפרסום, גור אריה ממש לא תכננה: "הגעתי לגמרי במקרה", היא מספרת. לאחר שעבדה כמנהלת רשתות חברתיות בחברת 'WalkMe' , החליטה להגשים חלום ילדות ישן: "אני אדם שחולם ומגשים, ואני תמיד חייבת לנסות להגשים את החלומות שלי – גם אם הסיכוי נראה קלוש". לאחר שהצליחה ליצור קשר עם מנכ"לית החברה, הפכה גור אריה למנהלת הפעילות השיווקית של וולט דיסני, בהיותה רק בת 26.

בשיאה של תקופת הקורונה, החליטה גור אריה לבצע שינוי מרענן בקריירה, ובעודה מגוללת ברשתות, קרצה לה המשרה האידיאלית – ניהול השיווק עבור ישראל בויזה העולמית. על אף חוסר הניסיון בתחום, גור אריה שידרה כי התפקיד תפור למידותיה וכי היא יכולה לנהל אותו ביד רמה: "ניגשתי לראיון הראשון בביטחון רב ביכולות שלי, והתעקשתי שמה שיש לי מתעלה פי כמה על הניסיון החסר בתחום העיסוק של החברה".

אפשר להגיד שגור אריה בהחלט מגשימה את עצמה בכל יום מחדש. חלומה האולטימטיבי הוא לעבוד בתפקידים בכירים בעולם השיווק ולהוביל אסטרטגיות שישפיעו על מספר שווקים ברחבי הארץ ובעולם: "כל צעד שאני עושה בחיים הוא בדרך להגשמת חלום, לכן אני יכולה להגיד בגאווה שגם החלום המקצועי ה'גדול' תואם לחלום הילדות שלי".

בעבר, חשפה גור אריה מי היא מנהלת שיווק טובה בעיניה: "מישהי שיודעת להשיג את השילוב הקשה אך המנצח של הקשבה לדעתם של אחרים לצד הפגנת בטחון בידע וביכולות שלך".

הנקודה החשובה ביותר בקריירה של גור אריה, הינו הרגע בו זכתה לבצע סגירת מעגל עם חברת וולט דיסני האגדית, במסגרת הקמפיין המצליח של חברת ויזה. בקמפיין הוויראלי שאלו הכוכבים עדן בן זקן, שלמור שטרוזמן ואלכס שולץ, ישראלים מחזיקי כרטיס ויזה בחו"ל מספר שאלות טריוויה, אלו שענו נכונה זכו בפרסים יוקרתיים. "הקמפיין היה הצלחה אדירה, ששברה את כל תקרות הבנצ'מרקים ונסקה הרבה מעבר לכל היעדים", סיפרה גור אריה בגאווה.

בימים הראשונים למלחמה, סמנכ"לית חברת ויזה הובילה מספר פרויקטים חשובים בשיתוף עם עיריית רעננה: "ריצה שבועית למען החזרת החטופים, והעברת שיעורים פרטיים לילדים של משפחה שפונתה משדרות".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: דנה ברק
40
under
forty
צילום: דנה ברק

הנבחרים