40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

עדי חבשוש

36, שחקנית וקומיקאית

"התגלגלתי מאודישן לאודישן, עשיתי תפקידונים והופעתי בכל מקום אפשרי כדי לצבור ניסיון. הקריירה שלי נבנתה לאט ובטוח"

את עדי חבשוש קשה לפספס – למבוגרים ולילדים, בקומדיות ובדרמות, בקולנוע, בטלוויזיה ועל הבמה – מדובר באחת השחקניות והקומיקאיות העולות בשמי הבידור בישראל. ב-2023 היא הוסיפה לקורות החיים עוד הישג – כשזכתה (לצד ארטיום ליאסקובסקי) בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", הריאליטי של קשת 12.

"ההחלטה להשתתף ב'רוקדים עם כוכבים', הייתה מהחשובות בקריירה שלי", מצהירה חבשוש. "ידעתי שהתוכנית הזו היא פלטפורמה לשינוי והתפתחות עבורי. היה לי ברור שאני לא באה רק לשם ההשתתפות, אני באה לנצח. שמתי לעצמי מטרה, ורציתי להוכיח שאני מסוגלת לעמוד בה".

"התוכנית הזו החזירה אותי לבסיס שלי, לריקוד", מוסיפה חבשוש. "כילדה רקדתי, כך בעצם הכרתי את עולם הבמה. היום אני יכולה לומר שהפרויקט הזה תאם את חלום הילדות שלי ואפילו התעלה עליו. ההשתתפות ב'רוקדים עם כוכבים' הייתה חוויה יוצאת דופן".

חבשוש נולדה וגדלה בפתח תקווה, ולדבריה היא על במות מאז שהיא זוכרת את עצמה: "תמיד מצאתי את עצמי מופיעה – לפני הצבא בטקסים בבית הספר, ואחרי השחרור בצוות בידור. שם גם פיתחתי את היכולות הקומיות שלי".

ההחלטה על לימודי משחק הייתה מתבקשת, כשבשנה ב', הגיע גם תפקיד הביכורים שחשף את חבשוש לקהל הישראלי. "זה היה תפקיד קומי צנוע בסרט 'הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן'", היא משחזרת. "כשסיימתי את הלימודים התגלגלתי מאודישן לאודישן, עשיתי תפקידונים והופעתי בכל מקום אפשרי כדי לצבור ניסיון. הקריירה שלי נבנתה לאט ובטוח. כמות התפקידים והנפח שלהם, גדלו בהדרגה".

הפריצה הגדולה של חבשוש, התרחשה עם דמותה של ליזו מלכה בסדרה "האחיות המוצלחות שלי". "משם המשכתי לדמויות כמו אושר מ'תאג"ד', רותם מ'צומת מילר', המורה אילנה מ'שקשוקה', 'שבאבניקים', פסטיגלים קמפיינים ועוד. אחרי הדרך הארוכה שעשיתי עם כל כך הרבה דמויות קומיות, הרגשתי שאני רוצה לחזור לרקוד. 'רוקדים עם כוכבים' באה לי בדיוק בזמן".

בימים אלו, על רקע המלחמה המתמשכת, עסוקה חבשוש בלפגוש מפונים ומפונות, חיילים וחיילות: "אני מתמקדת בלהרים את המורל, לתת מילים טובות, אנרגיות ואהבה למי שבחזית ולמי שבעורף – גם לחיילים ולחיילות שיוצאים לקרב ועליהם מוטלת המשימה לנצח, וגם לאלו שנאלצו בלית ברירה לעזוב את ביתם".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: שי פרנקו
40
under
forty
צילום: שי פרנקו

הנבחרים