40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

מגי טביבי

28, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14

"יש יופי בלגלות שאתה חושב על משהו אחד, אבל הקדוש ברוך מתכנן לך נתיב אחר לגמרי. אני מודה על ההזדמנות להשפיע בפלטפורמה שקיבלתי ובדרך שלי"

כמגישת המהדורה המרכזית, מגי טביבי היא הפנים של ערוץ 14 ובעלת מניות רבות בזינוק שרשם בנתוני הרייטינג. אף שהיא מזוהה היום עם עולמות החדשות והאקטואליה, את דרכה הטלוויזיונית החלה טביבי דווקא בקצה השני של הסקאלה – כמשתתפת בעונה התשיעית של תוכנית הראליטי "האח הגדול", כמנחה בערוץ 24 ("מתוקים", "ד"ש עם שיר") וכשחקנית בכמה ובכמה סדרות ישראליות ("למה מי מת" ו"גיבור אמיתי").

השידוך עם ערוץ 14 (עוד בימים שהיה ערוץ 20), נוצר בראשית העשור. "הגשתי מספר חודשים מבזקי חדשות, לאחר מכן ערכתי והגשתי את 'יומן צהרים'", משחזרת טביבי, "בנובמבר 2021 נבחרתי להוביל את המהדורה המרכזית של הערוץ. בין לבין השלמתי גם תואר ראשון במשפטים".

הפידבקים למהלך לא היו פשוטים. לצד הודעות פירגון ותמיכה, היא נתקלה גם בלא מעט תגובות ארסיות. "היו גם טוקבקים מרושעים, כאלו שממש נועדו לפגוע", מודה טביבי. "אני לא מתרגשת, לומדים לקחת הכול בפרופורציה. אני מאמינה בדרך שלי ומה שחשוב הוא מבחן התוצאה". ובינתיים, אין ספק שהמספרים בהחלט לטובתה.

טביבי גדלה בחולון והצטיינה במספר ענפי ספורט. "מהילדות, הספורט התחרותי היה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי", היא מרחיבה. בגיל 16 היא הוכתרה כסגנית אלופת אירופה בשחייה ל-3 ק"מ במים פתוחים. בהמשך, כאתלטית, התמחתה בריצות ארוכות.

מגיל צעיר, מספרת טביבי, היא חלמה על תפקיד שיבטא שני אלמנטים: במה והשפעה. למרות הכישרון הספורטיבי, היא ויתרה על תקן של ספורטאי מצטיין בצבא, כשהכיוון הראשוני לחיים הבוגרים היה פוליטיקה, "האמנתי ששם ניתן יהיה להוביל שינויים גדולים", היא מפרטת, "יש יופי בלגלות שאתה חושב על משהו אחד, אבל הקדוש ברוך מתכנן לך נתיב אחר לגמרי. אני מודה על ההזדמנות להשפיע בפלטפורמה שקיבלתי ובדרך שלי".

לצד הגשת החדשות, הנחתה השנה טביבי את העצרת המרכזית לאיחוד ירושלים ואת טקס הזיכרון הממלכתי לחללי ונפגעי פעילות האיבה – שני אירועים שמבחינתה מהווים זכות גדולה. במקביל לעשייה הטלוויזיונית, מקפידה טביבי גם על עשייה חברתית ענפה – ובין היתר היא פעילה למען חיילי צה"ל ונשים. "תאמינו בעצמכם, תאמינו בהשם – ואל תפסיקו לחלום. המוטו הזה הפך לתמצית חיי", מדגישה טביבי.

מתחילת מלחמת חרבות ברזל, ויחד עם הפעילות האינטנסיבית באולפני החדשות, נרתמת טביבי גם להסברה הישראלית – כשהיא מייצרת סרטונים וחומרי הסברה ברשת לטובת גיוס דעת הקהל בארץ ומעבר לים. "חשוב להבין: המלחמה היא לא רק בחזית, אלא גם על התודעה העולמית", מבהירה טביבי. "הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות למקור השפעה אפקטיבי וחשוב לפעול גם שם. לכן החלטתי לנצל את קהל העוקבים שלי, המונה למעלה מ-273 אלף עוקבים, כדי להדהד את הצד הישראלי בסיפור".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: ערוץ 14
40
under
forty
צילום: ערוץ 14

הנבחרים