40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

מוריה אסרף וולברג

25, הכתבת המדינית של חדשות 13, נשואה

הכתבת המדינית של חדשות 13, בת 25 בלבד, ומאחוריה כבר שורה של חשיפות שעוררו סערה בתקשורת הישראלית. הכוכבת העולה של עולם הטלוויזיה מכוונת גבוה

מוריה אסרף וולברג הינה אחת מהעיתונאיות הבולטות בתקשורת הישראלית, וזאת כאשר היא בת 25 בלבד. וולברג נולדה בתל מונד, בת למשפחה דתית והתחנכה באולפנת צביה בהרצליה. כבר באותה תקופה בלטו כישוריה כאשר שידרה בתוכנית הנוער ברשת א'. לאחר לימודיה במדרשת לינדנבאום בירושלים, סיימה בהצלחה את קורס הכתבים של גלי צה"ל ושירתה ככתבת המשפט של התחנה.

לאחר שחרורה, מונתה ככתבת המדינית של גלי צה"ל, תפקיד שהעניק לה ידע רב בהמשך הקריירה שלה. לפני שנה, קטפה וולברג הישג משמעותי בקריירה שלה ונבחרה לכתבת המדינית של חדשות 13.

אחת החשיפות הבולטות של הכתבת המדינית שגרמה לסערה ציבורית, עסק בדיוני צמרת מערכת הביטחון לפני השבעה באוקטובר. בין ההערכות השגויות שצוטטו בעת הדיון, חשפה וולברג את האמירות כי "חמאס לא רוצה מערכה וסינוואר מעוניין להרגיע". לאחר שחשפה כי הגורם המדיני הבכיר המוזכר בדיווחיה הוא לא אחר מאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו, הסבירה וולברג כי השימוש בכינוי הזה נוח עבורו וכי זו גם פרקטיקה של ראשי ממשלה אחרים.

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: אלבום פרטי
40
under
forty
צילום: אלבום פרטי

הנבחרים