40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

דניאל עמית

33, יוצרת תוכן ובלוגרית אוכל, רווקה

"מה שמייחד אותי זה היכולת לקחת את עולם הקולינריה שנחשב מאוד כבד, ולהקליל אותו. להוסיף הומור, טקסטים שנונים, להצחיק"

התכנון המקורי של דניאל עמית היה בכלל קריירה כחוקרת. תואר ראשון בקרימינולוגיה היה אמור להסליל אותה לתחום – אלא שמתכון אחד צנוע לפסטה, שבר את הרשת, ושינה את התוכניות מקצה לקצה.

היום עם למעלה מ-400 אלף עוקבים באינסטגרם בלבד, עמית היא אחת מבלוגריות האוכל ויוצרות התוכן המשפיעות בישראל. כשסטורי שלה מביא מספרים שבתוכניות הבישול בטלוויזיה יכולות רק לפנטז, לא פלא שגם המותגים הנחשבים מבקשים לייצר איתה שיתופי פעולה.

עמית נולדה וגדלה בראשון לציון. מימי הילדות, היא מספרת, העיסוק באוכל תפס נתח מרכזי בחיים שלה. את החברים בבית הספר למשל, היא בחרה בעיקר על פי איכויות הסנדוויצ'ים. "אפשר להגיד שהייתי חלק מבית של גרגרנים", היא צוחקת. "גדלתי עם האהבה הזו לאוכל, ומבחינתי אוכל זה קודם כל שמחה".

את השמחה הזו מבטאת עמית לא רק בארוחות שהיא מכינה לחברים, אלא בעיקר באמצעות האינטסגרם – שם היא מפרסמת מתכונים פשוטים להכנה ומתחזקת קהל עוקבים שגדל בהתמדה, כשגם ההורים כבר הפכו לסלבס. "מעבר להנגשת מתכונים ולהראות שכל אחד מאיתנו יכול לבשל, אני חושבת שמה שמייחד אותי זה היכולת לקחת את עולם הקולינריה שנחשב מאוד כבד, ולהקליל אותו", מפרטת עמית. "להוסיף הומור, טקסטים שנונים, להצחיק. חוץ מזה, אצלי האמת תמיד במקום הראשון. אני לא אעגל פינות או אסלף דברים".

בזכות הפופולריות הגואה של הבלוג, מרחיבה עמית תוך כדי תנועה את גבולות הגזרה. לצד עולם הקולינריה, היא מתעסקת כיום בין היתר גם באופנה, איפור וטיפוח. בנוסף היא מבעלי 2 אולמות אירועים בתל אביב. "החלום הכי גדול שלי הוא להמשיך באותו המודל", היא מצהירה. "לעשות רק מה שאני אוהבת, להמשיך לשלב בין תחביבים לעסקים ולפרנס את עצמי כמו שצריך".

גם במהלך מלחמת חרבות ברזל, מקפידה עמית על עשייה אינטנסיבית, ובדגש על פעילות הסברתית והירתמות לסייע למשפחות החטופים ולמפונים. אחד האירועים הכי המשמעותיים עבורה, התרחש בראשית דצמבר – כשהתבקשה לבשל לשני גורן, ששוחררה לאחרונה משבי החמאס בעזה. "כשפנתה אליי אחותה של שני, מיד אמרתי כן. זו הייתה מההודעות המרגשות שקיבלתי בחיים", משחזרת עמית. "ביקרתי את שני בבית החולים והכרתי אדם מדהים. מה הכנתי לה? בדיוק מה שהיא ביקשה – שניצלים ופירה".
 

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: ספיר קוסא
40
under
forty
צילום: ספיר קוסא

הנבחרים