40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

עופר בן-נון

בן 37, מנכ"ל ומייסד-שותף של חברת Talon Cyber Security, נשוי +3

"מגיל צעיר היה לי חשוב להביא לעולם ערך, לעשות אימפקט ולהצליח לשפר את אורח החיים של אנשים בדרך בה הם מתנהלים ועובדים יום יום".

שנת 2023, הייתה השנה החשובה בקריירה של עופר בן נון, מנכ"ל ומייסד של חברת הסייבר "טאלון" שמפתחת דפדפן מאובטח לארגונים גדולים. חברת "טאלון", גייסה עד כה כ-120 מיליון דולר, יחד עם אוהד בוברוב, מייסדה לשעבר של חברת "לאקון סקיורטי". חברת הסייבר הישראלית נרכשה על ידי "פאלו אלטו נטוורקס" האמריקאית בסכום המוערך ב-625 מיליון דולר.

לאחר שירותו הצבאי ביחידת 8200, הקים, יחד עם שותפים, את חברת "ארגוס", חברת הסייבר הראשונה שלו, המפתחת מוצרי אבטחת סייבר לרכבים. ב-2017, נרכשה החברה על ידי תאגיד "קונטיננטל" הגרמני, תמורת כ-450 מיליון דולר. לאחר ששימש כמנכ"ל החברה תחת התאגיד הגרמני, החליט בן נון לצאת לדרך חדשה יחד עם שותפו אוהד בוברוב והקים את חברת הסייבר השנייה שלו "טאלון": "יחד, חיפשנו תחום בו נוכל להיות פורצי דרך, מייצרי קטגוריה חדשה פעם נוספת", משחזר בן נון.

לפני שנתיים נולדה חברת Talon Cyber Security, אשר הביאה אג'נדה חדשה לעולם הסייבר: "יצרנו קטגוריה חדשה של דפדפן מאובטח לארגונים, מתוך ההבנה שבעולם החדש אנשים עובדים מכל מקום, ממכשירי קצה פרטיים, שונים, ולא מאובטחים". מטרת הדפדפן, הייתה להעניק אבטחה מלאה ולשמור על חווית המשתמש של הארגון.

על אף שהצליח לגייס מיליוני דולרים עבור הסטאטרפ, חשף בעבר בן נון כי הוא ושותפו מתמודדים עם קושי: "הלחץ קיים והוא גבוה, אפילו מאוד, אבל לא בגלל הכמות שאתה גייסת. הלחץ קיים והוא גבוה מתוך הציפיות של אוהד ושלי מעצמנו. הציפיה מעצמנו היא פסיכית בנקודה הזו, לא משנה אם היינו מגייסים 5 מיליון סיד או 90 מיליון סיד".

אפשר לומר בהחלט שבן נון מגשים את חלום ילדותו הגדול: "מגיל צעיר היה לי חשוב להביא לעולם ערך, לעשות אימפקט ולהצליח לשפר את אורח החיים של אנשים בדרך בה הם מתנהלים ועובדים יום יום". על אף הצלחתו בחברת "ארגוס" ובחברת "טאלון", מסרב בן נון לסכם את פועלו: "יש לי עוד דרך ארוכה עד שארגיש שהשלמתי את העשייה, יש עוד המון דברים שאני רוצה לקדם".

למרות הרזומה המרשים עתיר ההישגים, מדגיש בן נון כי עשייתו העסקית מקבלת מקום שולי אחרי אירועי הטבח של ה-7 באוקטובר: "אני חושב שהנקודה החשובה ביותר השנה מבחינתי היא העזרה לאנשים שלנו להתמודד עם המצב והמלחמה".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: Mayo pix
40
under
forty
צילום: Mayo pix

הנבחרים