40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

עידו עזרן, דן בנימין וגד אקוקה

עידו עזרן, 36, סמנכ״ל מחקר ופיתוח Dig Security, נשוי+2 | דן בנימין, 36, מנכ"ל Dig Security, נשוי+1 | גד אקוקה, 34, סמנכ"ל טכנולוגיות Dig Security, נשוי+3

"אנחנו חיים את החלום המקצועי שלנו. יזמות, עם כל הקשיים שהיא באה איתם, מאפשרת לנו להיות יצירתיים ולהביא לידי ביטוי את הרעיונות שלנו"

חברת הסייבר "דיג סקיוריטי" (Dig Security) עלתה לכותרות השנה בזכות האקזיט המרשים שפיתחה, אשר מגיב בזמן אמת להתקפות סייבר ואיומים על דליפת מידע.

מייסדי חברת הסייבר, דן בנימין, עידו עזרן וגד אקוקה עומדים בראש הפיתוח אשר נמכר לענקית הסייבר האמריקאית – "פאלו אלטו נטוורקס", תמורת כ-300 מיליון דולר. זהו הרגע המכונן ביותר של מייסדי החברה: "זהו הישג אדיר של כל הצוות המיוחד שהצלחנו לבנות בשנים האחרונות שעבד לילות כימים בשביל לבנות ולספק את המוצר המוביל היום בשוק בעולמות ההגנה על מידע בענן הציבורי".

אחד הרגעים החשובים בחייהם, הוא הרגע בו החליטו לשנות מסלול, דבר שהוביל להקמת חברת הסייבר המצליחה: "זיהינו כשל בצורה שבה ארגונים מגנים על מידע של לקוחות בעננים ציבוריים כגון AWS, Azure ו-GCP".

בהיותם מייסדי ומפתחי האקזיט המוצלח, דן בנימין, עידו עזרן וגד אקוקה מגשימים את עצמם בכל יום מחדש: "אנחנו חיים את החלום המקצועי שלנו. יזמות, עם כל הקשיים שהיא באה איתם, מאפשרת לנו להיות יצירתיים ולהביא לידי ביטוי את הרעיונות שלנו".

על רקע השלכות המלחמה על תושבי הדרום והצפון, החליטו מייסדי חברת הסייבר לספק ציוד למשפחות המפונים ולחיילי צה"ל ואף תרמו עשרות אלפי שקלים. מלבד זאת, ציינו השלושה כי החלו לפעול בזירות שונות: "יצאנו להתנדבויות שונות בעוטף, במטרה לעזור לחקלאים ובעלי עסקים שנפגעו בעקבות המלחמה".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: סטודיו זום 18
40
under
forty
צילום: סטודיו זום 18

הנבחרים