40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

עופר חדד

בן 40, מגיש בחדשות 12, נשוי+2

אחד ממגישי החדשות הבולטים ביותר על מסכי הטלוויזיה, מסמל עבור רבים אותנטיות ושמירה על אובייקטיביות, יושרה והגינות בתעשייה

עופר חדד הינו אחד ממגישי החדשות הבולטים ביותר על מסכי הטלוויזיה. במסגרת עבודתו בעולם התקשורת, חדד משמש מגיש המהדורה המוקדמת של קשת 12 ו"יומן הבוקר" ברדיו ירושלים.

חדד, שנולד בראשון לציון למשפחה דתית-לאומית ולמד בישיבת ההסדר בעותניאל, חשף בעבר כי הוריו הקפידו על חינוך קשוח במיוחד, תוצאה שהביאה אותו להישאר בכיתה וללמוד בהפסקות. את שירותו הצבאי עשה בחיל המודיעין ולאחר מכן עבד במערכת הביטחון שם מילא תפקיד מודיעיני כשנה וחצי. חדד הוא בעל תואר ראשון מאוניברסיטת בר אילן במסלול המשולב בפסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה.

את הדרך לתפקיד הנחשק בתעשייה, החל כקשב בחברת החדשות ומשם הגיע לתפקידי עריכה והגשה. בין היתר, חדד מנחה אירועים וטקסים שונים, החל מוועידות המשפיענים ועד להנחיית טקסי חידון התנ"ך העולמי שמתקיימים כמדי שנה.

חודש לפני מתקפת הפתע על יישובי העוטף, בכנס "נפגשים מחדש" בו השתפו דתיים וחילוניים כאחד, שיתף חדד על תחושותיו לאור הרפורמה המשפטית והשסע שנוצר בעם: "כשהייתי בטוח שאני קצת יותר בטוח בחוסן שיש לי מפני אירועים שאני מסקר, הגיעה השנה האחרונה במדינה שלנו שגרמה לי פעם ראשונה להבין שאני מגיע הביתה ולא מצליח להשיל מעלי את מה שסיקרתי במהלך יום העבודה. בפעם הראשונה בחיי, דווקא קרוב לגיל 40, חוויתי תחושה מסוימת של כמעט ייאוש", סיפר חדד.

בזמן מלחמת חרבות ברזל, חדד שלרוב שומר על איפוק מול המצלמות, קיבל בשורה קשה בשידור חי כי אחד הלוחמים שהכיר נהרג בפעילות מבצעית. עמליה דואק, ששידרה במשותף איתו, הסבירה לצופים את שעל ליבו של חדד והרגע הזה סימל עבור רבים את הכאבים הבלתי פוסקים שחווה המדינה.

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: אייל בן יעיש
40
under
forty
צילום: אייל בן יעיש

הנבחרים