40 under 40
2023
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

לוסי איוב

31 , מנחת טלוויזיה ושחקנית, נשואה+1

"אני מרגישה כרגע שאני חיה את החלום המקצועי שלי וזו תחושה מספקת וממלאת מאוד. החלום הבא שלי הוא לכתוב ולהפיק סדרה מקורית משלי"

השחקנית ומגישת הטלוויזיה לוסי איוב, הינה אחת מהדמויות המוכרות ביותר על מסך הטלוויזיה בישראל. איוב בת ה-31, הספיקה להנחות לא מעט תוכניות טלוויזיה וטקסים חשובים במהלך הקריירה.

בין תפקידיה הבולטים, הופיעה איוב על המסך בשנת 2018 כמגישת העצרת המרכזית לכבוד יום הזיכרון ליצחק רבין, שנה לאחר מכן, הנחתה את טקס הענקת פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2018, וכמובן  אחד ההישגים הבולטים של איוב היה בשנת 2019, כאשר הנחתה את גמר האירוויזיון בת"א, לצד בר רפאלי, ארז טל ואסי עזר.

לצד כל אלו, הספיקה מגישת הטלוויזיה להנחות את תוכנית האירוח היומית "הלילה עם לוסי וגורי" ואת תוכנית ה"מרדף" בכאן 11, להשתתף בקליפ של השיר "כל הזמן הזה" של הראפר רביד פלוטניק ואף שיחקה בעונה הרביעית של סדרת הדרמה "פאודה", כקצינת משטרה ערבייה – ישראלית. השנה, איוב נכנסה לעולם הילדים ושיחקה בסדרת המדע הבדיוני "דרימארד" ששודרה בערוץ זום בהוט ובימים אלו משמשת כפרזנטורית של חברת האשראי "MAX", לצידו של שחר חסון.

לפני שמונה שנים, מסלולה המקצועי של איוב נקבע לאחר שסרטון של הופעתה בערב ספוקן וורד הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, "הייתי בהלם מכמות התגובות והפניות שהגיעו אליי" משחזרת איוב. אותו סרטון ויראלי הצליח להפנט גם את תאגיד השידור הישראלי, שהגיש לה הצעה מפתה, בעת לימודי תואר הראשון שלה לפילוסופיה, כלכלה ומדע המדינה באוניברסיטת ת"א: "כתבתי והגשתי סרטונים בנושאים שונים. במקביל הגשתי תוכנית רדיו שבועית לצד נעם סמל ותוכנית תרבות יומית יחד עם שרפקה קורנפלד, דפנה לוסטיג ואסתר ראדה".

בהמשך, דילגה איוב בין תפקידים נחשקים, מהנחיית האירוויזיון בישראל ("אבן דרך משמעותית בקריירה שלי") ועד להגשת תוכניות אירוח בכאן 11 והשתתפות בסדרה עטורת הפרסים "פאודה". אחד משיתופי הפעולה המלהיבים של איוב, הוא הנחיית תוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים": "זו אחת התוכניות האהובות עליי אי פעם והיה לי ברור שאני לא הולכת לסרב", מציינת איוב בגאווה.

איוב נולדה בחיפה, לאב ערבי-נוצרי ולאם יהודייה, בת לניצולי שואה שהתנצרה לפני נישואיה. איוב שהוטבלה בכנסייה והגדירה את זהותה המורכבת כ"ישראלית-פלסטינית-יהודית-ערבית", שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, כי היא הותקפה על ידי קולגות וגולשים רבים ברשתות, בטענה כי לא גינתה את אירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר: "מצער אותי כל כך לקבל מבול של הודעות נאצה ואיומים. מאות הודעות אלימות וגזעניות שמגיעות אליי בכל יום. הכאב עצום, הכעס גדול".

לצד העובדה כי איוב מגשימה את עצמה בכל יום מחדש, היא ממשיכה להסתכל קדימה ולסמן את המטרה הבאה שלה: "לכתוב ולהפיק סדרה מקורית משלי. יש לי תשוקה אדירה לכתיבה. אפשר להגיד שהשילוב של משחק, הנחיה וכתיבה הוא במובן מסוים חלום הילדות שלי", מסכמת איוב.

מכל התפקידים שהשתתפה בהם איוב, נקודת האור החשובה ביותר בקריירה שלה השנה, הוא לידת בתה הבכורה נאיה: "אני חושבת שבמקצוע הזה קשה לעשות הפרדה חותכת בין האישי למקצועי. את החודש התשיעי שלי ביליתי בנסיעות בין סטים וזאת הייתה אחת התקופות המתישות אך מספקות ביותר בחיים שלי". 

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

הכירו את הארגון שבונה את עתודת המנהיגות של ישראל

צילום: אבישי מסטי
40
under
forty
צילום: אבישי מסטי

הנבחרים